12. januar 2010

Jeg vil være 3 meter høy og blå!


"Jeg ble så oppslukt av de praktfulle scenene at da jeg våknet opp dagen etter ville jeg tilbake, som om Pandora var ekte", skrev journalisten i TIME Magazine. Jeg ville tilbake umiddelbart etter at rulleteksten kom. Sjeldent har jeg kost meg så mye på kino! Det nærmeste må være da jeg så den første Ringenes Herre filmen. Men forskjellen på Ringenes Herre og Avatar er at jeg kjente historien i Ringenes Herre. Avatar var helt, helt nytt. Og for en film James Cameron har laget. Jeg var sliten etter å ha sett filmen, helt utladet på et vis.
Forresten! Jeg tror dette må være litt likt som da jeg var 13 år og så Star Wars 5 ganger på 2 uker! Det var også helt fantastisk. Og den gangen også helt nytt.
Jeg gidder ikke å si noe om handlingen i filmen. Gå heller på kino, se og opplev selv! Og se den i 3D, så vil du føle at du er i regnskogen på Pandora, at du flyr nedover fjellsidene og at blomsterstøvet drysser ned rundt deg!


Også vil jeg være blå og 3 menter høy, fly på min egen øglelignende fugl som jeg styrer med tankene og leve med Na'vi folket på Pandora.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar