5. januar 2010

På vei

Jeg skrev tidligere om tanker jeg har for 2010 og at dette er et år hvor jeg skal ha det gøy.

Og nå er jeg i gang.

Jeg fikk rett før jul vite at jeg har fått ny jobb! En jobb jeg virkelig har lyst på, i et firma jeg har lyst til å jobbe og med mennesker jeg har lyst til å jobbe sammen med! Gleder meg til å starte i april.
At jeg må "pendle" inn til Oslo igjen spiller ingen rolle. Jeg velger å se på togturen som noe positivt - at jeg får tid til å sitte og lese bøker igjen. Og 20-30 minutters reisevei til jobb er da egentlig ingenting!

Jeg har lenge hatt lyst til å trene pilates, men her i Ski er det ingen som tilbyr slik trening. (De har timer på Jimu - men til aldeles feil tider på døgnet). Nå viser det seg at min nye arbeidsplass befinner seg et lite steinkast unna Pilates Room. Fantastisk!!

Også var det fransken. Jeg har meldt meg på kurs og begynner 8. februar!! Etterhvert må jeg vel planlegge en tur til Frankrike. Og når vi er inne på fransk - jeg har funnet plakaten "min" !! AllPoster.com har det meste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar